Stresi, dietat, diabeti, pesha janë ndër faktorët kryesore, qe shkaktojnë infarktin dhe parainfarktin Por si mund te përballemi me këtë sëmundje dhe cilat janë këshillat me te domosdoshme qe duhet te ndiqen nga pacientet e prekur. Parainfarkti dhe infarkti janë, si të thuash, dy stade te se njëjtës sëmundje. Te dyja këto shkaktohen nga bllokimi i arteries qe furnizon pjesën e muskulit, e cila preket nga infarkti dhe parainfarkti. Kjo e fundit është "vuajtje” e muskul... Lexo më shumë »
Ka gjithnjë e më shumë raste të shfaqjes së gurëve të veshkave, ndërsa shkencëtarët suedezë pohojnë që fajtore është vitamina C. Është treguar që meshkujt të cilët marrin vitaminë C në tableta të paktën një herë në ditë kanë rrezik më të lartë nga shfaqja e gurëve të veshkave."Tashmë një kohë të gjatë dyshohet që sasitë e larta të vitaminës C mund të rrisin rrezikun nga gurët e veshkave”, ka thënë udhëheqësja e hulumtimit dr. Laura Thomas nga Karo... Lexo më shumë »
Uthulla e molles ne perberjen e saj posedon 19 deri 22 minerale te rendesishme per rritje, riperterije dhe kujdes ndaj organizmit: kalium, natrium, magnez, kalcium, fosfor, squfur, hekur. Krahas tyre posedon edhe vitaminat, E, A, B1, 82, 86, betakarotine, bioflavonoide dhe pektine.Konsumimi i uthulles para vakteve ndikon ne luftimin e diabetit, pastaj nxit tretje me te mire te ushqimit, kontrollon oreksin si dhe ndikon ne humbjen ne peshe. Hulumtimet tregojne se uthull... Lexo më shumë »
Një grup shkencëtarësh nga Universiteti i Uiskonsin kanë arritur në përfundimin se marrja e aspirinës për 10 vite mund të dyfishojë rrezikun e humbjes së shikimit. Sipas studimit kjo vjen si pasojë pasi aspirina mund të nxisë AMD-në, një çrregullim të syrit që çon në verbëri.Një grup shkencëtarësh nga Universiteti i Uiskonsin kanë arritur në përfundimin se marrja e aspirinës për 10 vite mund të dyfishojë rrezikun e humbjes së shikimit. Sipas studimit kjo vjen si pasoj... Lexo më shumë »
Te gratë ndryshimet që vijnë me menarkën, shtatzëninë, laktacionin dhe menopauzën, shpesh shoqërohen me ndryshime në frekuencën dhe ashpërsinë e dhimbjes së kokës. Përdorimi i estrogjenëve ose në formë të kontraceptivëve oralë, ose si terapi zëvendësuese, ka gjithashtu ndikimin e tij. Gjatë secilës nga fazat e mësipërme të ciklit jetësor të femrave, dhimbjet e kokës dhe veçanërisht migrena janë shqetësim i vazhdueshëm që ndikon në vetë pacienten, në punën që ajo kryen,... Lexo më shumë »
Lëngu i rrushit shmang arteriosklerozën dhe indirekt shpëton zemrën nga një sërë sëmundjesh me rrezik për jetën. Lëngu i rrushit përmban shumë flavoniodë, e cila mbron substancat antioksiduese që prodhon organizmi duke u krijuar atyre kushte për një veprim më jetëgjatë. Po ashtu, ai ndikon në rritjen e acidit nitrik, substancë kjo shumë e dobishme për enët e gjakut dhe qarkullimin e tij. Në një eksperiment të kryer, duke pirë mbi 500 ml lëng rrushi për dy javë rresht, ë... Lexo më shumë »
Të reja shkencore: Italianët, projekt për mjekimin e sëmundjes në fazën embrionale Diabeti mund të parandalohet pa u shfaqur klinikisht Një eksperiment i mjekëve italian parashikon që sëmundja e diabeti mund të parandalohet. Të paktën një nga dy llojet e diabetit mund të vihet nën kontroll ende pa u shfaqur. Në spitalin "Shën Rafael”, në Milano, pritet të bëhet një eksperiment për të cilin flet në gazetën italiane "Corriere della Sera”, ... Lexo më shumë »